wtorek, 19 sierpnia 2014

Celia - odżywka do rzęs "wzmacniająca"

  W tym poście, chciałabym wam opisać odżywkę wzmacniającą do rzęs. Kilka miesięcy temu wpadła mi do rąk ta oto odżywka. Muszę przyznać, że nie byłam nastawiona jakoś mega pozytywnie. Pomyślałam. "No okej, odżywka - zobaczy się." Kupiłam. Niestety nie powiem wam ceny, bo nie pamiętam, a nie pomyślałam, żeby sobie gdzieś zapisać.

  Odżywka ta ma szczoteczkę jak z tuszu do rzęs. Co dla mnie jest plusem, bo wiem, że część odżywek ma plastikowe szczoteczki, które źle nakładają odżywki. Celia ma konsystencję żelową, przez co łatwo nakłada się ją na rzęsy. Pachnie... no cóż jedni stwierdzą, że przyjemnie, a inni wręcz przeciwnie. Dla mnie ten zapach jest obojętny, zwłaszcza że ilość którą nakładamy jest niewyczuwalna.
  Po kilku dniach nakładania odżywki niestety zaczęły boleć mnie oczy. Nie szczypały tylko stały się ociężałe. Przypuszczam, że to moja wina. Prawdopodobnie błędem było nakładanie jej co 2-3 godziny. Odstawiłam ją na dwa tygodnie. Teraz nakładam ją na rzęsy raz dziennie. Z rzadka dwukrotnie.
  Muszę przyznać, że moje rzęsy się wzmocniły. Samą odżywkę stosuję też nieraz w zastępstwie tuszów do rzęs, za którymi nie przepadam. Teraz jeśli chcę, żeby moje rzęsy były Bardziej widoczne stosuję tą odżywkę. Sadzę, że sprawdza się rewelacyjnie w obu tych kwestiach.
  A wy? Mieliście przyjemność spotkać się z nią? Co wy o niej sądzicie? Piszcie :)

17 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale super, że u Ciebie się sprawdza :) Fajnie, że postanowiłaś założyć kolejnego bloga ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam kolejnego, bo nie widziałam sensu prowadzenia tamtego skoro i tak nie wielu mnie czytało. Tu w ostateczności zawsze może się tu komuś przydać. Przy okazji dowiedziałaś się, że mam na imię tak samo jak ty :)

      Usuń
  2. nie używałam , ale może spróbuję ..


    Czy mogłabyś kliknąć w link w moim najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne , a wiem , że bez Ciebie mi się nie uda. Miej serduszko ♥ Jeżeli klikniesz promuję Cię w następnym poście . :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wejdę i poklikam jeśli ci zależy :)

      Usuń
  3. Niestety nigdy nie używałam :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś będziesz szukała odżywki pamiętaj, że u każdego może zadziałać inaczej :)

      Usuń
  4. Miałam ochotę kupić sobie jakąś odżywkę, nawet nie pomyślałam o Celii. Pewnie jak spotkam to i kupię...
    Obserwuję i czekam na kolejne posty:)
    P.S - dziękuję za bardzo motywujący komentarz u mnie... wiele dla mnie znaczy!
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Celii są jeszcze dwie inne odżywki. Ta żółta jest wzmacniająca, jest jeszcze zielona i niebieska, niestety nie powiem Ci co one robią, bo zwyczajnie nie pamiętam, jedna jest chyba regenerująca, a druga - nie mam pojęcia :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny wpis :-) czekam na kolejne:-)
    Moze obs? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie preferuję obs za obs, Jeśli spodoba ci się mój zostań zaobserwuj, jeśli spodoba mi się twój wtedy ja zaobserwuję. :)

      Usuń
  6. super blog :) zapraszamy na bloga dwóch przyjaciółek :) staywithmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym ją wypróbowała;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zostałaś nominowana do LBA,więcej informacji na moim blogu :)
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło jednak nie wezmę udziału :( pragnęłabym aby ten blog był raczej typowo recenzjowy (what?) Może kiedyś

      Usuń
  9. Mam jakąś odżywkę do rzęs ale to na pewno nie ta, tytułu nie pamiętam xd Ale jak się skończy można wypróbować tą

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń