poniedziałek, 22 września 2014

EOS - lip balm - summer fruit

Tym razem post trochę szybciej, ale to dlatego, że jutro nie znajdę chwili, żeby go wstawić. Więc do rzeczy :)
Dziś recenzja produktu do ust. Jest to jajeczko eos. Bardzo popularny w USA wśród młodzieży balsam do ust, ze względu na kształt, smak, zapach, wydajność, i (w USA ) cenę. W Polsce produkt można kupić tylko na allegro, i nie jest on taki tani, więc jeśli macie kogoś w USA - poproście go o to. Ja swoje Eos kupiłam tutaj KLIK więc spokojnie możecie tutaj zamawiać, musicie się tylko trochę przekopać przez oferty sprzedającego :)

Tak wygląda EOS - summer fruit























A tu macie większość z dostępnych smaków














Mi moje Eos sprawdza się bardzo dobrze, uwielbiam jego zapach, i smak (tak zlizuję go z ust XD) do tego jest naturalny. :) Jeśli chcecie sobie pozwolić na jakiś nietypowy, ale fajny balsam to serdecznie wam go polecam, bo jest zdecydowanie moim numerem 1. :)

7 komentarzy:

  1. Fajny blog! Myślę że będę częściej wpadać :) Sama kiedyś myślałam o tym by kupić sobie te jajeczko ;)
    zapraszam justebreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, bardzo przydatny post :) wgl gratuluję pomysłu na bloga, na tego typu stronkach zawsze można znaleźć interesujące nowości <3

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, właśnie dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :)

    like? bylabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :)
    nie wiedziałam ze coś takiego jest :)
    gdyby to było sprzedawane w Polsce, poleciałabym kupić.
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze EOS, ale muszę kiedyś sobie sprawić. Widziałam już wiele pozytywnych komentarzy na jego temat :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawialam sie czy kupic, teraz już wiem, ze kupie. Świetny blog! zapraszam do siebie: http://synkievicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto - zaufaj. Swoją cenę ma, ale jest jej warty

      Usuń